Kaffetåren den bästa är av alla jordiska drycker

Nu sitter jag här med mitt kaffe igen och laddar inför att sortera tvätt och sen tvätta idag. Oh happy dag. Det är tur att jag ändå har saker att glädjas åt mitt i vardagen. Eftersom jag bor i Skåne dricker jag såklart Zoegas kaffe, med mjölk men inget socker så ni vet ifall ni någonsin vill bjuda mig på fika. Dagar jag känner mig lite extra pretto, som idag, har jag ett stänk kanel med i kaffefiltret. Så gott!

Muggen jag dricker ur fick jag i födelsedagspresent av min kille. Innan har jag sparat på den för jag är rädd om den, men igår kände jag att jag vill använda den eftersom den gör mig så glad. I muggen finns en söt liten text som faktiskt skulle kunna vara skriven av min pojkvän fast den inte är det.

Det jag känner för dig och det vi upplever tillsammans är min stora lycka i livet. Jag vet att du finns där för mig och det gör att jag alltid känner mig trygg. Kärleken till dig är så speciell att den är svårt att beskriva. Du är det bästa som hänt mig!

Snälla killar är så bra!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

