Ingen mer Sydsvenskan…

Jag gick nyss in i köket för att brygga mig en kopp kaffe och ge den skrikande tjockiskatten lite mer mat när jag insåg att det inte låg en dagsfärsk tidning på bordet. Min 3 månaders gratisprenumeration på Sydsvenskan är nu över. Jag fick den av en trevlig kvinna vid namn Kristina på mitt förra jobb och har alltså njutit av drygt 100 dagar med A, B och C-del samt diverse bilagor av Sydsvenska dagbladet. Postis, jobbannonser, dödsannonser. Kultursidor, serierna och kontaktannonserna. Nu kommer jag att sakna dem. Tyvärr har jag som arbetslösing inte direkt råd att lägga ner pengar på en dagstidning så det får vänta till framtiden.

Samtidigt får jag försöka se det från den ljusa sidan. Det blir mycket mindre papper att lämna till återvinningen!

Jag får hänga på nätet istället.

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

