Utskällning på ICA

Jag är så jävla förbannad!

Idag när jag var på ICA stod en superblekt curlingmorsa i 35årsåldern och hennes hyperaktiva son på ca 5 år bakom mig i kön till kassan. Ungen sprang fram och slängde sig upp på hyllan där man ställer påsen för att packa varorna, d.v.s. han ställde sig där JAG skulle packa mina varor. Jag bad honom snällt att flytta på sig ”kan du flytta på dig så att jag kan packa mina varor”. Han sprang iväg och ställde sig vid sin mor. Nog med det tänkte jag, men ack så fel jag hade. ”Han tänkte nog inte röra nåt” sa den fula acneärrade kärringen. ”Nej det skulle han kanske inte, men han var lite i vägen” svarade jag. Reaktionen från mamman var jag dock inte direkt beredd på. ”ÅH VAD ÄÄÄR DU FÖR EN HEEEMSK MÄNNISKA OCH I JULETID OCH ALLT!” ”ÅH MITT STACKARS BARN, DET ÄR INGEN FAAAAARA” bredde hon på som om jag tagit ungen i armen, örfilat upp honom och kastat ner honom från packningshyllan. Eftersom jag tyckte att hon ställde till med en scen nog som det var pallade jag inte att ge henne svar på tal även om jag hade god lust så jag himlade bara med ögonen och gick. Jag hatar när människor får mig att känna mig hemsk fast jag inte gjort något fel! Förhoppningsvis tyckte de andra stressade människorna runt omkring som jag att det var hon som var knäpp. Mäktar hon inte med att hålla koll på sitt barn kan hon ju inte få en snedtändning ifall någon säger till det när det är i vägen. Om hon vill slicka sin unge i röven så hon blir helt brun i ansiktet så får hon väl göra det, men jag tycker inte att hon ska förvänta sig att andra människor ska göra likadant! Dessutom tycker jag att hon gör ungen en otjänst som lär honom att det är helt ok att tränga sig före och vara i vägen och att de som säger till är de som är dumma.

Jävla kärring!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

