Stumpan 1993-2009

Idag har vår älskade kisse Stumpan fått flytta till de sällare jaktmarkerna.

Min mamma ringde mig när jag var på sammanträdet med nämnden. I vanliga fall brukar jag inte svara då, men av någon anledning gick jag ut ut rummet och tog samtalet. Mamma grät. De hade tagit Stumpan till veterinären eftersom hon plötsligt börjat dregla. Där visade det sig att hon hade en cancertumör i underkäken. Eftersom det inte fanns något att göra var de tvungna att ta beslutet att låta henne somna in. Stumpan somnade i min mammas armar.

Tack för att vi fick ha dig älskade lilla katt. Du var världens mest gosiga och kärvänliga kisse. Vi kommer alltid att sakna dig så mycket!

Kommentering öppen 10 dagar. För regler se under fliken "Om".

